Lietošanas noteikumi
Kas mēs esam
SIA “Altes”, reģistrācijas numurs: 45403042897, juridiskā adrese: Vienības gatve 87e, Rīga, Latvija, LV-1004 (turpmāk – interneta veikals), nodrošina tīmekļa vietnē pieejamo saturu un piedāvā preces/pakalpojumus saskaņā ar turpmāk izklāstītajiem Lietošanas noteikumiem.
Vispārīgie noteikumi
Ja patērētājs iegādājas preces/pakalpojumus šajā vietnē, šāda savstarpēja vienošanās uzskatāma par distances līgumu un tai piemērojami Latvijas Republikas tiesību akti, kas regulē distances līgumus, tostarp, bet ne tikai, Patērētāju tiesību aizsardzības likums, Ministru kabineta noteikumi par distances līgumiem un citi piemērojamie normatīvie akti.
Pirkumu veikšana
Preču cenas un specifikācijas interneta veikalā ir norādītas pie katras preces.
Lai veiktu pasūtījumu, pievienojiet vēlamās preces iepirkumu grozam. Aizpildiet visus obligātos laukus un izvēlieties piemērotāko piegādes veidu. Ekrānā tiks attēlotas pasūtījuma kopējās izmaksas, ieskaitot piegādi. Lai pabeigtu pasūtījumu, veiciet apmaksu.
Apmaksas noteikumi
Norēķinu valūta šajā vietnē ir eiro (EUR). Pirkumus iespējams apmaksāt, izmantojot Montonio, Stripe un Paypal maksājumu platformas nodrošinātos maksājumu veidus:
• Banku maksājumus
• Visa / Mastercard maksājumu kartes
• PayPal maksājumi
NB! Izmantojot internetbanku, pēc pasūtījuma apstiprināšanas, noteikti noklikšķiniet uz pogas “Atgriezties pie tirgotāja”.
Maksājumu apstrādei nepieciešamie personas dati tiek nodoti licencētai maksājumu iestādei Montonio, Stripe vai PayPal.
Līgums stājas spēkā pēc veiksmīgas apmaksas veikšanas uz interneta veikala norēķinu kontu. Ja kādu iemeslu dēļ pasūtījumu nav iespējams izpildīt, Pircējs par to tiks informēts, un samaksātā summa tiks atmaksāta iespējami īsā laikā, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā no paziņojuma saņemšanas.
Piegādes noteikumi
Preces tiek piegādātas uz daudzām Eiropas valstīm. Iegādātās preces tiek nosūtītas, izmantojot uzticamu kurjerpakalpojumu, nodrošinot drošu un savlaicīgu piegādi.
Pasūtījumi tiek apstrādāti un izsūtīti 2–5 darba dienu laikā no mūsu noliktavas Latvijā, lai nodrošinātu ātru un efektīvu apkalpošanu. Mēs sadarbojamies ar piegādātāju – Omniva, piedāvājot gan kurjerpiegādi, gan pakomātu opcijas.
Visas nodevas un nodokļi, kas nepieciešami sūtījuma saņemšanai galamērķī, ir jāsedz Pircējam. Piegādes izmaksas tiek attēlotas pirms pasūtījuma apstiprināšanas.
Iegādātās preces parasti tiek piegādātas uz Pircēja norādīto adresi 3–5 darba dienu laikā.
Atteikuma tiesības
Pircējam ir tiesības atteikties no pirkuma 14 kalendāro dienu laikā no dienas, kad prece saņemta. (Atkarībā no preces veida, Pircējam var nebūt obligāto atteikuma tiesību; šādos gadījumos tas tiek skaidri norādīts un pamatots.) Atteikuma tiesības neattiecas uz juridiskām personām.
Lai izmantotu 14 dienu atteikuma tiesības, prece drīkst tikt lietota tikai tās paredzētajam nolūkam, un patērētājam ir pienākums saglabāt preces kvalitāti un drošību atteikuma tiesību izmantošanas laikā. Ja prece tiek izmantota neatbilstoši, bojāta nepareizas lietošanas rezultātā, ja tiek nozaudēts oriģinālais iepakojums vai tas ir būtiski bojāts, interneta veikals patur tiesības samazināt atmaksājamo summu atbilstoši preces vērtības samazinājumam.
Lai izmantotu atteikuma tiesības, Jums jāiesniedz atteikuma veidlapa, kas pieejama mūsu mājaslapā: Atgriešanas veidlapa, ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc preces saņemšanas.
Preces atgriešanas izmaksas sedz Pircējs, izņemot gadījumus, kad prece neatbilst pasūtījumam (piemēram, saņemta bojāta vai nepareiza prece).
Pircējs apņemas atgriezt preci Pārdevējam bez nepamatotas kavēšanās un ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc atteikuma veidlapas iesniegšanas interneta veikalam. Pēc preces saņemšanas interneta veikals nekavējoties atmaksās visus no Pircēja saņemtos maksājumus saskaņā ar distances līgumu, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā.
Pārdevējam ir tiesības aizturēt atmaksu, līdz prece ir saņemta atpakaļ vai līdz tiek iesniegts apliecinājums par atgriešanu. Ja Pircējs ir izvēlējies piegādes veidu, kas nav interneta veikala piedāvātais lētākais variants, interneta veikalam nav pienākuma atmaksāt piegādes izmaksu starpību.
Interneta veikals neatbild par kavējumiem, neizpildi vai citiem neizpildījuma veidiem, kas radušies no tā neatkarīgu iemeslu dēļ.
Interneta veikals patur tiesības atteikties pārdot preci un pieprasīt tās atgriešanu, ja norādītā cena ir būtiski zemāka par tirgus vērtību kļūdas dēļ.
Patērētāja tiesības attiecībā uz neatbilstošām precēm
Interneta veikals ir atbildīgs par jebkādām neatbilstībām vai defektiem pārdotajās precēs, kas parādās 6 mēnešu laikā pēc piegādes dienas vai kas bija jau piegādes brīdī, ja vien šis pieņēmums nav pretrunā ar preces raksturu vai konkrētā defekta būtību. Pircējam par neatbilstību nekavējoties jāpaziņo pārdevējam, bet ne vēlāk kā 2 mēnešu laikā pēc tās atklāšanas, iesniedzot pretenziju. Pretenzijas var iesniegt, sazinoties ar interneta veikalu pa e-pastu: hello@drflex.lv .
Interneta veikals nav atbildīgs par defektiem, kas radušies pēc preču piegādes Pircējam. Ja iegādātajām precēm ir defekti, par kuriem pārdevējs ir atbildīgs, Pircējam ir tiesības pieprasīt šo defektu novēršanu vai preču apmaiņu pret jaunām bez papildu maksas.
Ja preces nav iespējams salabot vai nomainīt, pārdevējs atmaksā visas maksas, kas veiktas saskaņā ar distances līgumu. Pārdevējam ir pienākums sniegt rakstisku atbildi uz Pircēja sūdzību 15 dienu laikā.
Pircēja personas datu apstrāde
Interneta veikals apstrādā tikai tos personas datus, kurus Pircējs ir norādījis pasūtījuma veikšanas laikā, piemēram: vārds, uzvārds, e-pasta adrese u.c.
Personas dati tiek nodoti piegādes pakalpojuma sniedzējiem, lai nodrošinātu pasūtījuma piegādi.
Ja Jūs esat devuši nepārprotamu piekrišanu saņemt mūsu mārketinga paziņojumus (tostarp jaunumus un piedāvājumus), mēs varam periodiski ar Jums sazināties. Šim nolūkam mēs apstrādājam Jūsu e-pasta adresi, kas tika norādīta abonēšanas brīdī. Jūs jebkurā brīdī varat atteikties no mārketinga ziņojumu saņemšanas, paziņojot mums pa e-pastu: hello@drflex.eu.
Strīdu izšķiršanas kārtība
Jautājumos, kas nav reglamentēti šajos Noteikumos, Pircējs un Pārdevējs apņemas ievērot Latvijas Republikas spēkā esošos normatīvos aktus.
Visi strīdi starp Pārdevēju un Pircēju tiek risināti savstarpēju pārrunu vai sarakstes ceļā. Ja strīdu nav iespējams atrisināt šādā veidā, tas tiek izskatīts Latvijas Republikas tiesā saskaņā ar Latvijas likumiem.
Strīdi starp Pircēju (patērētāju) un Pārdevēju var tikt iesniegti arī Patērētāju tiesību aizsardzības centram vai Latvijas Republikas tiesai.
Pircējam ir arī tiesības vērsties Eiropas Savienības strīdu izšķiršanas iestādēs.